dilluns, 16 de maig del 2011

Carta de presentació

Estimats lectors, 

Com bé indica el titular d'aquest nou bloc, aquest espai no té altra funció que la d'encabir el que venen a ser les meves reflexions, impressions o el meu punt de vista -digueu-li com vulgueu- sobre el món i la realitat que ens envolta. Ara que hi penso, el títol "Una finestra al món actual", pot arribar a confondre alguns lectors amb aspiracions o inquietuds filosòfiques. Un altre factor de confusió podria ser el fet de qualificar els meus escrits com a "reflexions". Qui sap, potser ara esperen que els pugui donar resposta a tots els dubtes existencials que es plantejaven i que fins ara no havien pogut resoldre. 
Sento decepcionar al personal, però he de dir que en qüestió de tenir dubtes, sóc encara millor que el mestre Mourinho, considerat un veterà en la matèria amb els seus "Porqué?". Així doncs, que quedi ben clar que aquesta no és la meva intenció. Filosofar no m'ha agradat mai, i de fet potser és per això que vaig decidir presentar-me a l'assignatura d'història quan em va tocar fer l'examen de selectivitat. Fora bromes, no me'n penedeixo gens. És més, puc dir que me'n vaig sortir força bé. 
Tornant al tema d'abans, el que us vull dir és que jo sóc d'aquelles persones que es miren les coses que passen des d'un racó per després, en funció del grau d'atenció que m'hagin causat, plantejar-les en un paper i opinar. Dic opinar, que no és altra cosa que criticar -sigui constructivament o destructivament- o bé "despotricar" en el pitjor dels casos. O fins i tot d'instal·lar la paradeta amb la vitrina i les espelmes imitant un santuari, en el millor dels casos. Tot depèn del què, del com i des d'on es mirin les coses. 
Política, societat, cultura o bé esports, tan se val. De fet, la temàtica no és el que més m'importa. Tot i que és cert que arribarà un punt que no podré amagar la meva debilitat cap a tot allò que faci referència a Catalunya o al Barça
Bé, no m'estendré més perquè no vull que m'avorriu abans d'hora. Només em queda, estimats lectors, donar-vos la benvinguda al que anomeno el meu espai. En definitiva, la meva finestra al món actual. 

Molt cordialment, 

Jo.

1 comentari: